Saturday, November 7, 2015

Milka iliti krater

Krater jer je to službeno ime, milka jer, pa vidi se zašto. Obično kada nemam nikakvu ideju koji kolač da radim za vikend završim radeći nešto što je zakopano duboko u bookmarksima i na što sam skroz zaboravila. Ovo je recept Tee Mamut i toliko je jednostavan da mislim da bi trebao svakome dobro ispasti. Ja naravno ne bih bila ja da recept nisam barem malo izmijenila. 
Povećala sam količinu kakaa jer se jedna žlica za mene čokoholičara činila premalo. Tako da sam stavila tri žlice kakaa i smanjila brašno za 15 grama. A i umjesto slastičarske kreme napravila sam puding u koji sam stavila mljevenu bourbon vaniliju. Tea ga je poslužila uz kiselo vrhnje pomiješano sa šećerom u prahu. Ja ga danas nisam jela na takav način, ali sutra hoću tako da vidim kakav je s takvim preljevom. No i bez toga mi se baš svidio kolač. Ukusan je a da ne bude presladak ni pretežak. Sastojci koji idu u njega su oni koje većinom već imate kod kuće. Brz i jednostavan je za napraviti i svima se dosad svidio. Najčešće ti jednostavni kolači budu najveći hit među svima. Pa ako ste za slatko i ne znate što napraviti, evo mogućeg rješenja. Receptić je dolje, bon appetit!

Recept:

Krema
400ml mlijeka
40g šećera
1 vrećica pudinga od vanilije
+ mahuna vanilije ili bourbon vanilija ili vanilin ekstrakt ili vanilin šećer (nije neophodno)

1. Ostaviti sa strane malo mlijeka, a ostatak staviti na štednjak da prokuha.
2. U ostatak mlijeka staviti šećer, vrećicu pudinga i jednu od vanilijastih opcija (ako ju koristite) i izmiješati dok se puding ne otopi u mlijeku.
3. Kada mlijeko na štednjaku gotovo ne počne kuhati, dodati mu mlijeko s pudingom i miješati dok se puding ne zgusne.
4. Skinuti s plamena i prekriti prozirnom folijom ili posuti s malo šećera da se ne stvori kožica.
5. Ostaviti da se u potpunosti ohladi.

Biskvit
110g brašna
prstohvat soli
7g praška za pecivo
3 velike žlice (30g) kakaa
3 jaja
80g šećera
50ml mlijeka
50ml ulja

1. Odvojiti žumanjke od bjelanjaka. Žumanjcima dodati mlijeko i ulje i kratko izmiksati.
2. Bjelanjke u drugoj zdjeli miksati sa šećerom dok ne postanu sjajni i čvrsti.
3. U bjelanjke dodati smjesu sa žumanjcima i lagano ih sjediniti špatulom.
4. U drugoj zdjeli pomiješati brašno, kakao, prašak za pecivo i sol. Prosijati ih u smjesu s jajima.
5. Lagano sjediniti sastojke špatulom.
6. Smjesu izliti u kalup obložen papirom za pečenje.
7. Po tijestu žlicom rasporediti ohlađeni puding. (ja sam puding prije izmiksala da bude kremastij)
8. Peći oko 25 minuta u pećnici prethodno zagrijanoj na 180C. Čačkalicom možete oko 20. minute početi provjeravati je li gotovo. Kada čačkalica izađe čista, kolač je gotov.
9. Izvaditi iz pećnice i ostaviti da se skroz ohladi prije posluživanja.


No comments:

Post a Comment