Friday, December 4, 2015

Brownies

Brownies, tako jednostavni, a tako fini. I najbolje rješenje kada želite baš, ali baš čokoladan kolač. Ovo je najbolji recept za brownies koji sam dosad isprobala, stvarno je odličan, ultra čokoladan i prefino se topi u ustima. Ovaj recept je prilagođen od Alice Medrich koja je znalac što se tiče čokolade, a i općenito kolača i kekasa. Prije isprobavanja ovog recepta, prije mnogo godina, bila sam ih isprobala već nekolicinu, ali nijedan nije bio onaj pravi koji želim iznova praviti. Ti koje sam prije radila imali su kao sastojak čokoladu umjesto kakaa, i premda mnogi misle i tvrde da se najbolji brownie radi upravo s čokoladom, ja kažem da to nije, barem ne nužno, istina jer je meni ovaj recept s kakaom baš najbolji. Čim zagrizete u komadić ovog brownieja okusni pupoljci vam govore čokolada, čokolada, čokolada. Jer toliko je čokoladan.
Super je i što ga različitim dodacima možete prilagoditi sebi. Naravno, jako je ukusan i bez ikakvih dodataka, takvog ga najčešće i radim, ali ova današnja verzija s malinama mi je savršen spoj jer su mi maline i čokolada jedna od najdražih slatkih kombinacija. Mogu se tu i klasično dodati komadići čokolade, bijele, mliječne, tamne, neki orašasti plodovi, karamel i tako dalje. Brownie je jedan od onih kolača koje zapravo ponavljam dosta često, često u smislu barem 5 puta godišnje, što je meni itekako često budući da inače uvijek dajem prednost isprobavanju novih recepata. No već vidim što ću dodati smjesi idući put, karamel bombone i cimet i kardamom, njam. Stvarno ga vrijedi napraviti. Receptić je dolje, bon appetit!

Recept:
65g kakaa (preporučam Belbake iz Lidla)
110g maslaca ili margarina
180g šećera
1/4 male žlice soli
2 jaja
65g brašna
+ dodaci po želji, u mome slučaju 100g malina

1. Kakao, maslac, šećer i sol staviti u posudu da se otapaju u mikrovalnoj ili na pari. Povremeno ih pomiješati. Maknuti s pare ili izvaditi iz mikrovalne kada se maslac otopio i smjesa povezala.
2. Ostaviti smjesu da se malo ohladi. Ne smije biti vruća prije idućeg koraka, ali može biti topla.
3. Dodati jedno po jedno jaje, miješajući smjesu nakon svakoga.
4. Dodati brašno i miješati dok se ne dobije jednolična smjesa.
5. Umiješati u smjesu većinu malina, dio ostaviti sa strane.
6. Izliti smjesu u papirom za pečenje obložen kalup veličine 18 x 18 cm.
7. Po smjesi poredati ostatak malina.
8. Peći oko 30 minuta u pećnici prethodno zagrijanoj na 170C.
9. Izvaditi iz pećnice i pustiti da se ohladi prije posluživanja.



No comments:

Post a Comment