Wednesday, October 7, 2015

Bakewell tart

Toliko sam dugo planirala napraviti bakewell tart, ali nikako mi ne bi došao na red. Do neki dan. Imam par recepata za ovaj tart u bookmarksima, no ono što me potaknulo da ga napokon napravim jest recept objavljen u (mislim) Delicijama. Zapravo me potaknula prijateljica s faksa koja mi je poslala recept. Ona je bila oduševljena tartom pa sam odlučila da je vrijeme da ga i ja napravim.
Tart je divan divan divan. Ja sam ga radila s orasima jer sam njih imala kod kuće i super su se uklopili s marmeladom od maline, premda mi orasi inače nisu najdraži orašasti plodovi. Sveukupni okus je stvarno jako fin i ovo mi je sada definitvno jedan od dražih tartova. Idući put ga radim s bademima, a poslije toga s lješnjacima, no tada ću marmeladu zamijeniti Nutellom ili dulce de lecheom. Jedva čekam. Receptić je dolje, bon appetit!

Recept

Tijesto
200g brašna
100g maslaca
prstohvat soli
oko 100ml hladne vode

1. Brašno i sol staviti u posudu i u njih dodati maslac narezan na kockice.
2. Trljati maslac o brašno tako da se dobije smjesa koja nalikuje šljunku.
3. Dodati vodu da se tijesto poveže i mijesiti tek toliko da se dobije jednolična kugla tijesta.
4. Zamotati u prozirnu foliju i staviti u frižider na barem 30 minuta.

Punjenje
130g mljevenih oraha
130g šećera
130g maslaca
nekoliko kapi ekstrakta badema
1 jaje
200g marmelade od maline

1. Miksati maslac i šećer dok ne postanu pjenasti.
2. Dodati jaje i ekstrakt badema i miksati dok se smjesa ne ujednači.
3. Dodati u smjesu orahe i izmiješati špatulom dok se sve ne poveže u jednoličnu smjesu.

Priprema tarta:
1. Izvaditi tijesto iz frižidera i izvaljati ga na komadu papira za pečenje.
2. Kalup za tart premazati maslacem i posuti brašnom. Tijesto razvaljano na papiru za pečenje prebaciti preko kalupa, odlijepiti papir s tijesta i utisnuti tijesto na dno i oko rubova tarta. Ostatak tijesta ostaviti da visi preko rubova kalupa.
3. Na tijesto staviti komad papira za pečenje i preko njega staviti rižu ili grah tako da pritisnu tijesto da se ono tijekom pečenja ne digne.
4. Peći oko 15 minuta u pećnici zagrijanoj na 180C.
5. Nakon 15 minuta izvaditi iz pećnice, maknuti papir za pečenje i rižu/grah, i vratiti u pećnicu na 5-10 minuta.
6. Izvaditi iz pećnice, nožem odrezati višak tijesta koji visi s rubova kalupa, premazati polupečeno tijesto marmeladom, a preko marmelade rasporediti smjesu od oraha i razmazati je preko cijelog tarta.
7. Vratiti u pećnicu i peći još 35-40 minuta.
8. Kada je tart pečen izvaditi ga iz pećnice i pustiti ga da se skroz ohladi prije posluživanja.



No comments:

Post a Comment