Friday, February 19, 2016

Cimetasta jabuka

Već sam prije rekla da nisam prevelik obožavatelj kolača s jabukama. Ne znam zašto, no nikada mi nisu baš onako sjeli. Možda zbog one, "Eno imaš jabuke" koju ti mama kaže kada je tražiš nešto slatko. Bilo kako bilo, evo me u Portu već tjedan dana, sa zdjelom punom jabuka kojima prijeti propast, svim sastojcima za jednostavan kolač od jabuke, a i željom da napravim kakav kolačić jer nisam nikakav radila već tjedan dana (a ni na blogu već duže nije bilo ničega, joj). I tako sam se odlučila brzinski prije ručka napraviti kolač s jabukama.
Možda nisam (bila) obožavatelj kolača s ovim voćem, ali me ovaj kolač (skupa s čokoladnim kolačem s jabukama koji je na blogu već par mjeseci) preobratio. Skroz me oduševio. Biskvit je mekan, sočan i cimetast, taman sladak, a jabuke baš lijepo sve upotpune svojom voćnošću i sočnošću. Kolač se tako lijepo topi u ustima. Baš jednostavan, a baš baš odličan kolač. Pasao bi super i uz kakvu kuglicu sladoleda od vanilije ili uz neki umak od vanilije. Takve varijacije ostavljam za idući put. Ako volite ovakve kolače, a čak i ako ih ne volite, isprobajte recept i oduševite se kao i ja (a i kao ostali taste testeri s kojima sam kolač pojela u roku dva sata). Receptić je dolje, bon appetit!

Recept:
140g brašna
1 mala žlica praška za pecivo
1 mala žlica cimeta
80-90g šećera
100g maslaca
2 jaja
2 jabuke (oguljene i narezane na kockice)

1. Brašno, prašak za pecivo i cimet pomiješati u zdjeli. Ostaviti sa strane.
2. Izmiksati maslac i šećer dok ne postanu kremasti. Dodati jedno po jedno jaje, miješajući iza svakoga da se smjesa sjedini.
3. U mokru smjesu dodati smjesu s brašnom i promiješati špatulom dok se smjesa ne ujednači.
4. Dodati jabuke i izmiješati špatulom da se jabuke ravnomjerno rasporede po tijestu.
5. Tijesto izliti u prethodno namašćen i pobrašnjen ili papirom za pečenje obložen kalup dimezija 20x20. Rasporediti tijesto ravnomjerno po kalupu.
6. Staviti peći oko 25 minuta u pećnicu prethodno zagrijanu na 175C.
7. Izvaditi iz pećnice i pustiti da se ohladi prije poluživanja.


No comments:

Post a Comment