Thursday, March 31, 2016

Cupcakesi od mrkve s limunastom kremom od krem sira

Nikad nisam bila luda za cupcakesima. Valjda sam uvijek imala u glavi one standardne američke, s kremom samo od maslaca i šećera, a to mi nikad nije bilo nimalo privlačno. No kako sam s vremenom otkrivala cupcakese s kremama koje nisu buttercream, tako sam ih i uspjela više zavoljeti. No moram isto priznati da nikada nisam mislila da ću probati, a kamoli raditi ikakav kolač s mrkvom. Sumnjičavost za koju stvarno nije bilo nikakvog opravdanog razloga. Prvi sam put probala kolač od mrkve u jednoj zagrebačkoj slastičarnici i veoma se ugodno iznenadila. Odlučila sam da mu moram i sama dati priliku u svojoj kuhinji.
Tako sam nakon nekog vremena naišla na recept za cupcakese od mrkve Tee Mamut (klik) i spremila ih u more bookmarksa kolača. Napokon je recept došao na red za isprobavanje za Uskrs i, nepotrebno je reći, oduševio je. Sočan cupcake i fina krema u koju sam dodala koricu limuna i učinila je tako još savršenijom. A dodala sam i đumbir i cimet u sam cupcake jer mi oni baš idu u ovakav tip kolača. Sveukupno je odlično ispalo i baš sam bila zadovoljna. Okus limuna u kremi je bio taman i savršeno se uklopio u cijeli cupcake, jednako kao i đumbir i cimet. Kreme mi je dosta ostalo jer je nisam htjela previše staviti na cupcakese, ali poslije smo je iskoristili tako da smo je mazali na kruh jer je zbilja presavršen namaz. Tako da nemojte smanjivati količine kreme, nego napravite po ovim mjerama pa ako vam je ostane, znate kako ćete je potrošiti. Receptić je dolje, bon appetit!

Recept:

Cupcake
130g brašna
90g šećera
1 mala žlica praška za pecivo
100ml ulja
2 jaja
130g naribane mrkve
100g sitno nasjeckanog ananasa iz kompota

Krema
200g krem sira
90g maslaca
80g šećera u prahu
korica osmine limuna

1. U zdjelu staviti brašno, prašak za pecivo i šećer.
2. U drugoj zdjeli pomiješati ulje i jaja.
3. Dodati mokre sastojke u suhe i pomiješati dok se ne sjedine.
4. Dodati u smjesu naribanu mrkvu i nasjeckani ananas i pomiješati da se ravnomjerno rasporede po smjesi.
5. Stavljati smjesu u kalupe za muffine.
6. Peći oko 15 minuta u pećnici unaprijed zagrijanoj na 180C.
7. Izvaditi iz pećnice i poredati po žici za hlađenje da se skroz ohlade.
8. Krem sir, maslac, šećer i limonovu koricu izmiksati dok se ne sjedine i ne dobijete glatku kremu.
9. Kremu žlicom, nožem ili vrećicom za ukrašavanje stavljati kremu na ohlađene cupcakese.
10. Cupcakese čuvati u frižideru.


No comments:

Post a Comment