Sunday, June 26, 2016

Keksi od maslaca od kikirikija

Pečenje kolača i kekasa meni je terapija. A to mi je trebalo jutro nakon utakmice Hrvatske i Portugala. Nikada dosad nije me neko prvenstvo previše ponijelo, ali ovaj put baš jest. Možda zato što sam ga pratila izvan Hrvatske. A i možda mi je ova utakmica još teže pala zato što sam je gledala i proživjela okružena Portugalcima. Nema veze (ima, ali ok), jasno je tko je sveukupno bolja momčad. Kakogod, ovo je vjerojatno prvi i zadnji put da spominjem nogomet na blogu. Vratimo se na ove kekse. Već mi je dugo bilo u planu napraviti kekse od maslaca od kikirikija, koji obožavam. A da ne govorim koliko volim kombinaciju masalaca od kikirikija i marmelade, ma savršeno nešto. Zbog toga su i ovi keksi bili puni pogodak (stoput bolji od Quaresminog. Ok, ipak je ovo zadnji put da se referiram na nogomet).
Ako volite maslac od kikirikija sigurno će vam se svidjeti ovi keksi. Zahtijevaju jako malo sastojaka i to jako jednostavnih. U izvornom receptu u sastojcima je navedeno jedno jaje, no ja ga nisam imala pa sam ga zamijenila s malo zgnječene banane i mogu reći da je to odlično funkcioniralo u ovim keksima, toliko dobro da ih možda ni neću isprobavati raditi s jajima. Keksi su fino mekani i baš se tope u ustima, a kombinacija slanog i slatkog u ovom obliku mi se jako svidjela. Jedva ih čekam opet raditi. Receptić je dolje, bon appetit!

Recept:
60g zobenih pahuljica (mekih)
1/2 male žlice cimeta
1 mala žlica praška za pecivo
250g maslaca od kikirikija
80g zgnječene banane
90g šećera
+ par žlica marmelade po izboru (ja sam koristila onu od jagoda)

1. Pomiješati zobene pahuljice, prašak za pecivo i cimet. Ostaviti sa strane.
2. U drugoj zdjeli pomiješati maslac od kikirikija, zgnječenu bananu i šećer.
3. Dodati mokru smjesu u suhu. Prvo promiješati vilicom pa rukama da se svi sastojci ravnomjerno rasporede.
4. Uzimati komadiće tijesta veličine manje od ping pong loptice, formirati tijesto u kuglicu, spljoštiti kuglicu u rukama, napraviti u sredini udubinu i slagati na pleh obložen papirom za pečenje.
5. Kada ste iskoristili sve tijesto, u udubine svakog keksića stavljati malo marmelade.
6. Peći oko 10 minuta u pećnici prethodno zagrijanoj na 180C.
7. Izvaditi iz pećnice, ostaviti kekse oko 5 minuta na plehu da postanu malo čvršći (bit će mekani kada ih izvadite iz pećnice), a potom ih pažljivo slagati po žici za hlađenje.
8. Pustiti kekse da se ohlade i potom ih poslužiti.

* recept je preuzet sa Sally's Baking Addiction


No comments:

Post a Comment