Friday, June 17, 2016

Dulce de leche lava cake

Čudno je pomisliti kako sam veliki obožavatelj čokolade, a nikada nisam radila čokoladni lava cake. Jela ga jesam i svaki put mi je bio jako fin, no zbog nekog nepoznatog razloga još ga nikada nisam radila. I tako umjesto da napokon napravim taj čokoladni lava cake, odlučila sam napraviti dulce de leche lava cake. Jel' mi žao? Nije, jer ovo je toliko fino da je možda čak i bolje od čokoladnih lava kolača koje sam dosad probala.
Dodatni razlog pravljenja ovog kolača je to što sam još uvijek u Portugalu gdje je dulce de leche (po portugalskom, doce de leite) puno dostupniji i jeftiniji nego kod nas (pod puno mislim na to da oko 400g košta cca. 8 kuna). Već sam u prijašnjim postovima pisala gdje možete nabaviti dulce de leche u Hrvatskoj, odnosno u Zagrebu. Mislim da je najjeftinija opcija Ruske delicije gdje ćete dulce de leche naći u istoj limenci kao i kondenzirano mlijeko. Ako me sjećanje ne vara, cijena mu je oko 20 kuna. E sad, svi koji su probali dulce de leche znaju kakvog je ono savršenog okusa. A što se tiče kolača, on je doslovce dulce de leche u obliku kolača. Sa svega tri sastojka, okus dulce de lechea zbilja dođe do izražaja i sigurna sam da bi se ovaj recept svidio svima koji vole dulce de leche. Zamislite samo trenutak kada rasjecete kolač žlicom a iz njega potekne topla dulce lava. Ma divota! Receptić je dolje, bon appetit!

Recept:
1 jaje
2 žumanjka
600g dulce de lechea
2 i 1/2 velike žlice brašna

1. Jaje i žumanjak miksajte dok ne dobijete pjenastu blijedu smjesu.
2. Dodajte smjesi jaja dulce de leche i miksajte dok se ne sjedine.
3. Smjesi dodajte brašno i sve sjedinite kratko mikserom ili špatulom.
4. Smjesu ulijte u kalupe koje ste prethodno namastili maslacem i pobrašnili. Napunite kalupe do oko 3/4.
5. Pecite kolačiće u pećnici prethodno zagrijanoj na 210C oko 10-12 minuta, odnosno dok se rubovi ne ispeku, ali sredina ostane još prilično tekuća.
6. Ostavite da se kolačići malo ohlade, pređite po rubovima nožem i iskrenite kolačiće na tanjur.
7. Poslužite tople uz dodatak kuglice sladoleda ili same.

*recept je preuzet s bloga Dulce Delight

No comments:

Post a Comment