Friday, June 3, 2016

Limungo

Dugo vremena nisam bila baš neki obožavatelj biskvitnih kolača. Nisam ih nikada radila a ni jela. Uvijek sam preferirala kremaste kolače. I dalje njih preferiram, ali mogu reći da sam zavoljela i one biskvitne. Malo po malo ukusi mi se mijenjaju pa sam zavoljela stvari koje prije nisam voljela, a to je proces koji i dalje traje. Isto kao i biskvitne kolače, nisam ni previše voljela kolače od limuna niti kolače koji bi imali i mrvicu korice limuna u sebi. No i to se potpuno preokrenulo. Sada mi je okus limuna u kolačima jedan od dražih.
Tako danas donosim jedan biskvitni kolač od limuna. Super sočan i lumunast i ne previše sladak. Zapravo je idealan za one koji ne vole preslatke kolače. Jako je jednostavan za napraviti i odlično paše uz popodnevnu kavu ili čaj. Razmišljala sam da u njega dodam i đumbir jer su mi limun i đumbir prefina kombinacija, no ipak sam odlučila ostaviti stvari jednostavnima. Kolač je jako fin i bez ikakvih dodatak. No zamišljam da bi u sezoni malina bilo super dodati pokoju malinu u ovaj kolač, ipak je i kombinacija limuna i malina uvijek dobitna. Receptić je dolje, bon appetit!

Recept:
200g brašna
2 male žlice praška za pecivo
prstohvat soli
3 jaja
240ml čvrstog jogurta
165g šećera
2 male žlice naribane korice limuna
120ml suncokretovog ulja
sok 2 limuna
1 velika žlica šećera

1. Brašno, prašak za pecivo i sol pomiješati i ostaviti sa strane.
2. U drugj zdjeli pjenjačom miješati jaja, jogurt, ulje, šećer i koricu limuna sve dok ne dobijete jednoličnu smjesu.
3. U mokre sastojke dodati suhe i sve promiješati dok se sastojci ne spoje.
4. Smjesu izliti u papirom za pečenje obložen kalup promjera 20x20cm ili kalup za kruh promjera 25x10cm ili okrugli kalup promjera 23cm.
5. Peći oko 45 minuta u pećnici prethodno zagrijanoj na 180C.
6. Dok se kolač peče, staviti limunov sok i 1 veliku žlicu šećera u mali lončić. Zagrijati sok od limuna na vatri sve dok se šećer ne otopi. Skinuti s vatre i ostaviti sa strane.
6. Provjeriti čačkalicom je li kolač gotov. Ako čačkalica izađe iz kolača čista, izvaditi ga iz pećnice i ostaviti u kalupu 10 minuta. Zatim ga izvaditi iz kalupa i staviti na žicu za hlađenje.
7. Kolač izbosti čačkalicom. Preko njega žlicom prelijevati sirup od limuna i šećera.
8. Ostaviti da se kolač ohladi i poslužiti.

*recept je preuzet i prilagođen od Enzo The Baker

No comments:

Post a Comment